Reklamacija

Brokuotą ar užsakymo neatitinkančią prekę, dėl kurios teikiama reklamacija, būtina atsiųsti kartu su užpildyta reklamacijos forma.

Apie viską plačiau ir išsami instrukcija ČIA.
Jeigu siunčiate savo nuožiūra, siuntinį siųsti šiuo adresu:
Paxy – BOLF
Pulko g. 96
62133 Alytus
prirašyti www.bolf.lt

Reklamacijos forma PDF versija
Reklamacijos forma JPG versija

Jeigu neturite spausdintuvo, galima siųsti ranka surašytą formą, kurioje būtina nurodyti:
savo vartotojo vardą parduotuvėje ir užsakymo numerį
vardą, pavardę ir kontaktinio telefono Nr.
visą atgalinį adresą
sąskaitos Nr. ir kliento duomenis pavedimui atlikti
reklamacijos priežastis arba broko aprašymą


PREKĘ BŪTINA SIŲSTI GERAI SUPAKUOTA, KAD NESUGADINTŲ GABENANT

Pranešame, kad nepriimame išperkamuoju paštu siunčiamų siuntinių. Pinigus grąžiname į Kliento banko sąskaitą

Skundas bus išnagrinėtas per 14 dienų nuo jo gavimo dienos ir jums bus pranešta apie jo rezultatą.

Jeigu kiltų kokių nors problemų, gavę siuntinį susisieksime su Jumis e. paštu arba telefonu.

Prekės klientams siunčiamos per DPD kurjerių tarnybą.

Norint pasiteirauti apie reklamaciją, prašome kreiptis į Keitimo, grąžinimo, reklamacijos skyrių, tel. Nr. +370 61366888.

pixel