Keitimas ir grąžinimas


Prekės grąžinimas / keitimas

Kaip pakeisti?
Prekei pakeisti kita tiesiog pasinaudokite galimybe grąžinti ir kartu pateikite ir pamokėkite naują užsakymą. Tai padės paspartinti grąžinimą ir užtikrins, kad prekė būtų rezervuota, kad niekas jos nenusipirktų, kol mus pasieks Jūsų siuntinys. Pinigai į nurodytą sąskaitą grąžinami ilgiausiai per 14 darbo dienų.

Kaip grąžinti?

Išspausdinti paruoštą formą arba naudokite tuščią formą, kuri prieinama čia.

Supakuokite grąžinamus produktus ir siųskite įmonės adresu.
"BOLF"
Paštomatas OMNIVA, Vaišvydavos IKI,
Paštomatas Didžioji g. 98,
Kaunas (55545)

prirašyti www.bolf.lt
numeris, kurį užrašyti ant siuntos: 861872424

Kilus problemų dėl elektroninio grąžinimo dokumento, galite naudoti paruoštą formą:

PDF versija - Sutarties atsisakymas

JPG versija - Sutarties atsisakymas

Jeigu neturite spausdintuvo, galima siųsti ranka surašytą formą, kurioje būtina nurodyti:

- užsakymo numerį
- vardą, pavardę ir kontaktinio telefono Nr.
- sąskaitos Nr. ir kliento duomenis pavedimui atlikti

Pranešame, kad nepriimame išperkamuoju paštu siunčiamų siuntinių. Pinigus grąžiname į Kliento
nurodytą banko sąskaitą. Pinigai grąžinami per 14 darbo dienų nuo siuntinio gavimo datos.
IĮ "BOLF"
Paštomatas OMNIVA, Vaišvydavos IKI,
Paštomatas Didžioji g. 98,
Kaunas (55545)
prirašyti www.bolf.lt
PREKĘ BŪTINA GERAI SUPAKUOTI, KAD APSAUGOTŲ NUO
SUGADINIMO GABENANT
PREKĖS PAKAVIMO IR SIUNTIMO IŠLAIDAS APMOKA KLIENTAS

Grąžinamo siuntinio siuntimas

pixel