- Pagrindinis
- Dažniausiai užduodami klausimai
Dažniausiai užduodami klausimai
Turite problemą? Spustelėkite klausimą ir raskite atsakymą!
PRIEŠ PERKANT
Kaip kuo greičiau rasti produktą internetiniame tinklalapyje Bolf.lt?
Norėdami efektyviai rasti produktą internetiiame puslapyje Bolf.lt, įveskite produkto pavadinimą padidinamuoju stiklu pažymėtame langelyje, kuris randasi dešiniajame viršutiniame kampe arba tiesiog naudokite meniu puslapio viršuje. Pradžioje turėtumėte pasirinkti, ar jus domina vyrų, ar moterų apranga, ir tada pasirinkite produkto kategoriją.
Kokiu būdu galiu pateikti užsakymą?
Užsakymus mūsų parduotuvėje galima pateikti per internetinę svetainę www.bolf.lt, telefonu arba el. paštu. Išsami instrukcija, kaip elgtis internetinėje parduotuvėje galite rasti čia: Kaip pirkti? Iškilus problemoms, susisiekite su klientų aptarnavimo skyriumi, mūsų konsultantai padės ir patars telefonu arba el. Paštu.
Kokie duomenys reikalingi pateikiant užsakymą?
Norėdami pateikti užsakymą svetainėje, pirmiausia turite turėti aktyvų el. pašto adresą. Be to, pirkimo formoje turite pateikti būtinus užsakymui kontaktinius duomenis, tokius kaip: vardas ir pavardė, siuntimo adresas, telefono numeris kurjeriui. Pateikiant užsakymą telefonu, el. Pašto adresas nebūtinas.
Koks užsakymo įvykdymo laikas?
Užsakymo įvykdymo laikas priklauso nuo pasirinkto mokėjimo būdo ir operatoriaus. Išsamią informaciją galite rasti čia: Užsakymo įvykdymo trukmė
Ar yra minimali užsakymo suma?
Ne, užsakymą galima į įvykdyti bet kokia suma.
Kaip būsiu informuotas apie užsakymą?
Teisingai pateikto užsakymo patvirtinimas bus išsiųstas nurodytu el. pašto adresu. Dažniausiai patvirtinimas siunčiamas iškart po to kai yra pateikiamas užsakymas, deja kartais tena paluakti keliolika minučių. Jei savo pagrindiniame aplanke nematote patvirtinimo, patikrinkite aplanką šlamštas arba nepageidaujami.
Kokie yra mokėjimo būdai?
Yra keli būdai, kaip atsiskaityti už pirkinius svetainėje Bolf.lt. Mokėjimo metodo pasirinkimas turi būti atliktas paskutiniame užsakymo pateikimo etape. Mes siūlome: elektroninį pervedimą, tradicinį pervedimą, mokėjimą kreditine kortele arba dovanų kortele arba grynaisiais pinigais pristatant. Išsamią informaciją galite rasti čia: Mokėjimo būdai
Noriu padaryti dovaną mylimam žmogui iš Bolf.lt, kaip galiu užsisakyti dovanų kortelę?
Dovanų kortelę galima užsisakyti čia: Dovanų kortelė. Instrukciją, kaip naudotis dovanų kortele rasite čia: Kaip naudotis dovanų kortele
Ar įmanoma supakuoti užsakytus gaminius dekoratyvinėje dėžutėje?
Taip, galite užsakyti, kad mes supakuotume jūsų siuntą į elegantišką dėžutę, kuri puikiai atrodys kaip dovana. Ši parinktis turėtų būti pasirinkta pirkimo proceso pabaigoje. Tai išsamiai aprašyta čia: Supakuoti kaip dovaną
PIRKIMO METU
Ar galiu pakeisti pristatymo adresą, jei užsakymas jau buvo išsiųstas?
Deja, išsiųstas užsakymas mums nebepriklauso ir mes negalime pakeisti pristatymo adreso. Jei jums tai tikrai reikalinga, galite susisiekti su tiekėju ir pabandykite su jais susitarti dėl adreso pakeitimo.
Ar bolf.lt esami dydžiai yra standartiniai? Kaip pasirinkti dydį?
Bolf.lt internetinėje parduotuvėje siūloma apranga yra kelių gamintojų, todėl dydžiai gali skirtis. Norėdami įsitikinti, kad dydis pasirinktas teisingai, prieš kiekvieną pirkimą patikrinkite dydį INDIVIDUALIOJE DYDŽIO LENTELĖJE, pateiktoje su kiekvienu gaminiu.
Ką daryti, jei negavau užsakymo patvirtinimo el. Paštu?
Jei užsakymą patvirtinantis el. Laiškas jūsų el. Pašto dėžutėje neatsirado iškart, palaukite kelias minutes ir patikrinkite šlamšto aplanką. Jei nerandate laiško ir ten, galite susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi, kur mūsų konsultantai jums tikrai padės. Kontaktą su klientų apratnavimo skyriumi rasite čia: Kontaktai
Kaip atlikti mokėjimą internetu?
Visus galimus mokėjimo metodus, įskaitant mokėjimus internetu, galite rasti čia: Mokėjimo būdai. Užtikriname, kad internetinius mokėjimus Bolf.lt palaiko autorizuotos ir saugios sistemos: Klarna, PayU ir PayPal.
Ar įmanoma užsakymą atsiimti asmeniškai?
Taip, užsakymą galima atsiimti asmeniškai mūsų stacionarioje parduotuvėje Zielona Góra Kożuchowska gatvėje 32, Lenkija. Parduotuvės darbo valandas rasite čia: Stacionari parduotuvė
Kiek produktų galiu įtraukti į krepšelį?
Bolf.lt parduotuvėje tokių apribojimų nėra. Dėl to neprivalote apsiriboti ir galite pirkti iki valios! Be to, jei jūsų pirkinių vertė krepšelyje viršija 1125 € , gausite papildomą 10% nuolaidą. Ši nuolaida galioja tik sumokėjus išankstinį mokėjimą (už pirkinius, viršijančius 1125 € , atsiskaityti grynais negalima). Kviečiame jus į apsipirkimo beprotybę!
Ką daryti, jei prekė mano pageidavimų sąraše ar krepšelyje jau išparduota?
Jei prekės nėra, spauskite norimą užsakyti dydį. Pasirodys langas, kuriame įvedus jūsų el. Pašto adresą, gausite pranešimą, kai reikiamas produktas pasirodys prekyboje. Toks veiksmas nėra produkto rezervacija. Tai tik informacija, kad produktas vėl parduodamas. Visi klientai, pasirinkę šią parinktį, gaus pranešimą ir produktas bus parduotas principu „pirmas atėjai, pirmas gavai“.
Koks mano užsakymo statusas ir kada aš jį gausiu?
Savo užsakymo būseną Bolf.lt galite patikrinti čia: Užsakymo būsena
Ar galima rezervuoti prekę?
Nėra tokios galimybės.
Nepavyko užmokėti už užsakymą. Ką daryti norint įvykdyti užsakymą?
Jei kyla problemų dėl atsiskaitymo internetu, susisiekite su klientų aptarnavimo skyriumi, kur mūsų konsultantai patars, ką daryti. Jie gali padėti atsiųsdami mokėjimo nuorodą arba pakeisdami mokėjimo metodą į pristatymo grynaisiais.
Ar galiu pakeisti mokėjimo metodą prieš išsiųsdamas užsakymą?
Jei prekės dar nebuvo išsiųstos, o užsakymo būsena tai leidžia, daugeliu atvejų galima pakeisti mokėjimo būdą. Šiuo tikslu susisiekite su klientų aptarnavimo skyriumi.
Kaip aš galiu susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi?
Klientų aptarnavimo skyrius dirba nuo pirmadienio iki penktadienio nuo 8 iki 16 valandos. Mūsų konsultantai laukia jūsų klausimų. Juos galite rasti šiuo telefono numeriu: tel: +370 61366888. Taip pat el. Paštu: e-mail: info@bolf.lt
PO PIRKIMO
Ar galima išbandyti drabužius paėmimo vietoje ar per kurjerį?
Deja, tai neįmanoma. Drabužius reikia pasiimti ir išbandyti laisvai namuose. Jei paaiškėja, kad drabužiai netinkami, galite juos grąžinti per 30 dienų. Sužinokite, kaip tai padaryti čia: Keitimas ir grąžinimas.
Kaip grąžinti ar pasikeisti?
Grąžinimo ir keitimo tvarka aprašyta čia: Keitimas ir grąžinimas
Kokiu adresu siųsti siuntinį su grąžinimu?
Grąžinimai turėtų būti siunčiami šiuo adresu:
Paxy – BOLF
Pulko g. 96 (LP Express DEPO)
62133 Alytus
prirašyti www.bolf.lt
Kurie produktai nėra grąžinami?
Produktai su naudojimo ženklais nėra grąžinami. Be to visos grąžinamos prekės turi būti su etiketėmis. Taip pat informuojame, kad pagal Vartotojų teisių įstatymo 38 straipsnio 5 dalį (asmens priežiūros produktas) negalima grąžinti ar keisti apsauginių veido kaukių.
Kas padengia grąžinamo siuntinio išlaidas?
Prekių grąžinimo išlaidas padengia klientas. Grąžinamą siuntą galima išsiūsti mūsų adresu bet kuria kurjerių firma, pasinaudoti paštomatais arba lietuvos paštu. Keitimas ir grąžinimas.
Aš gavau gaminį su trūkumais. Ką turėčiau daryti?
Skundai Bolf.lt yra nemokami. Išsamų skundo proceso aprašą galima rasti čia: Reklamacija
Kada bus grąžinami pinigai už grąžintas prekes?
Pinigai už grąžintas prekes jums bus grąžinti per 14 darbo dienų nuo siuntinio gavimo dienos. Informuojame, kad parduotuvėje nėra registruojami gaunami siuntiniai. Savo siuntinio būseną galite patikrinti vežėjo, pagal kurį išsiuntėte svetainėje. Apsvarsčius grąžinimą gausite pranešimą el. Paštu ir sąskaitos faktūros pataisymą, suma bus grąžinta per 3 darbo dienas.